Ginette

Eerste schooldag , Dylano is er klaar voor op naar 2 de leerjaar

• Media owner Ginette
  • Date added
I love all the layered papers here and the details at the bottom. Fantastic layout!

Love the layered papers and what a fun approach to the challenge. Thank you so much for playing along!

Wat een leuke back to school layout. Super mooie foto en mooi ingekaderd. De boeken onderaan en de ABC letters zijn de perfecte finishing touch. Ik hoop dat hij een goede start gemaakt heeft en dat hij een fijn schooljaar mag beleven! :wub:

Dank je wel Sarah , ja al heeft hij het moeilijker dan anderen in de klas , hij doet het goed en gaat graag. Hij heeft autisme en ADHD,een motorische achterstand, maar hij word goed begeleid zowel en school als in de REVA. We zouden hem graag hier zijn lagere school zien lopen dan in een of andere school waar hij uren op de bus moet zitten. Dat zou hem echt niet ten goede komen. Het is een hele zware opdracht voor mijn jongste dochter Emilie om haar zoontje alleen om te voeden maar we wonen dicht bij elkaar zodat hij heel veel bij mij kan komen als het nodig is. Na school is hij hier en tijdens de vakanties, Gelukkig heeft ze ook nog 2 zussen en een broer die zich ook nu en dan ontfermen over hem. 😊

Layout information

Category
The Sweet Shoppe Summer Scrap-A-Thon
Added by
Ginette
Date added
View count
412
Comment count
6
Rating
0.00 star(s) 0 ratings