Ginette

New Adventures

• Media owner Ginette
  • Date added
Adorable photos! how fun is that!? I love the messy stitches and all the bird elements!

Congratulations!! Your layout has been featured on today's Gallery Standouts Blog - https://gallerystandouts.com/fingerpointing/2023/finger-pointing-november-15th-8/

Wat een mooi page design. Je foto's zijn super leuk. Ik vind de paint in the achtergrond ook echt fantastisch. Ik word vrolijk van naar deze layout te kijken.

Ik lees net dat je het wat moeilijker hebt deze dagen. Ik wil je een virtuele grote knuffel geven. Ik hoop dat je je snel beter voelt en goed de 'feestdagen' doorkomt. Laat weten als ik iets kan doen voor je.

Dank je wel @saar December is altijd een moeilijke maand, 1 December is de herinnering aan mijn broer zijn overlijden. In 2014 heb ik tussen oktober en januari palliatieve thuiszorg gedaan voor mijn man die in januari 2015 is overleden na euthanasie dan al dat geweld ,oorlog enz dat knaagt heel hard. En u dat mijn kleinzoon naar een andere school moet omdat het niet meer lukt hier op de parochie, zijn er ook veel piekeraars. Na de kerstvakantie zal hij naar Sterrebos moeten een school voor Type9 kindjes dat is in Rumbeke , dus zal hij met de bus moeten gaan. Het gaat over eens de feestdagen voorbij zijn en de winter voorbij zal zijn . Het komt weer goed dank je wel voor de knuffel lieve Sarah 😊

Layout information

Category
This or That? Challenges
Added by
Ginette
Date added
View count
452
Comment count
6
Rating
0.00 star(s) 0 ratings